Prodejní marketing nemovitosti

Vyvolejte emoce, přilákejte kupce – a prodejte za nejvyšší možnou cenu!

K čemu je marketing potřeba?

Při prodeji nemovitosti je důležité dům či byt nejen nabídnout, ale především jej připravit k prohlídce a prodat.

K oslovení potenciálních kupců využívám různé marketingové kanály –specializované realitní servery, cílenou reklamu na internetu (PPC) i sociální sítě. I v dnešním on-line světě však neopomínám označení nemovitosti plachtou či komunikaci s místními při roznášení letáků po okolí. S přesným zacílením mi pomáhají léta zkušeností na realitním trhu.

S nabídkou prodeje vaší konkrétní nemovitosti oslovím za měsíc okolo 3000 zájemců. A zpravidla do dvou až tří měsíců nemovitost za dobrou cenu prodám.

Profesionální příprava nemovitosti k prodeji

Proměním váš domov v místo, do kterého se každý okamžitě zamiluje!

Profesionální fotografie

Vzbudí emoce i touhu ve vaší nemovitostí bydlet.

Foto home staging

I krásné fotografie mohou být ještě krásnější, když víte jak na to!

Home staging

Zvýší prodejní cenu klidně o 20 %. A nejedná se o statisícové investice.

Virtuální home staging

Jak by vypadala Vaše nemovitosti zrekonstruovaná?

Videoprohlídka

Působí na emoce, videoobsah lidé konzumují více, vzbudí zvídavost!

3D reálná prohlídka

Zájemce uvidí každý kout budoucího domova a omezí zbytečné prohlídky.

Letecké fotografie a video

Ukáží okolí nemovitosti z netradičního úhlu pohledu.

3D půdorysy

Vtáhne potenciální kupce do plánování domácnosti.

Využijte 3D sken v rámci mých realitních služeb

Skenování nemovitostí pomocí 3D skenu jsem zařadil do svého realitního marketingu ke všem nemovitostem. Takto zpracovaná prezentace je vhodná téměř u všech typů nemovitostí, s výjimkou pozemků, kde používám 360° fotografie a skenování zde není dobře technicky proveditelné.

3D sken přináší skvělý wow efekt pro kupující, protože jsou takto prezentované inzeráty s 3D prohlídkou snadno odlišitelné od ostatních. Inzertní portály jako jsou Sreality.cz a Reality.iDnes.cz nabídky s virtuálními prohlídkami zvýrazňují. A jaký je hlavní úkol inzerce? ZAUJMOUT A PŮSOBIT NA EMOCE.

Virtuální prohlídka přitahuje zájem všech skupin potencionálních kupců. Ať už se jedná o pracovně vytížené podnikatele, kteří velmi racionálně a analyticky posuzují každou nabídku během několika vteřin a po přečtení základních informací zvedají telefon a volají makléři, a kteří velmi ocení rychlou orientaci v prostoru, uspořádání, ale také emocionálně uvažující ženy, které dlouze uvažují o vhodnosti dané nemovitosti pro rodinu a její návyky. Ty si zase mohou celou nemovitost dlouze procházet a na prohlídku často přichází již s jasným konceptem změn, úprav, způsobu využití a možnostech zařízení.

 

Reálný model nemovitosti je zkrátka posledním trendem v prezentaci nemovitostí a má velký vliv i na prodej nabídek z mého portfolia. Pokud Vás 3D sken zaujal a rádi byste chtěli pomocí virtuální prohlídky prezentovat i Vaši nemovitost, neváhejte mi zavolat a já Vám obsáhlý a účinný marketing prodeje představím.

Proč marketing nemovitosti funguje?

3D prohlídka doplněná půdorysem či modelem celého objektu je nedílnou součástí prodejního marketingu. Zájemci si lépe představí celou nemovitost a omezí se zbytečné prohlídky.

Profesionální videoprohlídka, fotografie, 360° či 3D prohlídka nemovitosti umožní projít se nabízenou nemovitostí v pohodlí vlastního domova. Přiláká více bonitních zájemců o vaši nemovitost!

Prezentaci máme. Pošleme ji na realitní servery a veškerý zbylý marketing směřujeme na webové stránky, které prezentují pouze vaši nemovitost. Výsledky sledujeme, měříme a hodnotíme.

Promyšlená propagace je záruka výhodného prodeje

Oslovím každého, kdo by o vaši nemovitost mohl mít zájem

Webové stránky nemovitosti

Dají prodávanému bytu či domu punc exkluzivity. Vejde se na ně více informací a lépe uspořádané.

Internetová inzerce

Cílená placená inzerce na realitních serverech, portálech o bydlení či stavitelství.

Cílená reklama na Facebooku

Osloví tisíce osob v lokalitě prodávaného bytu či domu s přesně definovanými zájmy.

Bannerové kampaně

Zacílí na kupující při běžném surfování na internetu. Navíc díky retargetingu chytí a nepustí.

Indivuální leták v okolí

Až 70% kupců je z blízkého okolí, zasáhneme je speciální inzercí pomocí letáku přímo v lokalitě.

Lokální marketing

Zapojí sousedy do výběru nového majitele nemovitosti. Upozorní na novou nabídku a její prohlídky.

Označení nemovitosti

Dá všem na srozuměnou, že nemovitost na prodej. PVC banner, vývěska či Áčko do okna bytu.

Den otevřených dveří

Zaseje soutěživost mezi zájemci o vaši nemovitost. Je dobře, když návštěvníci vidí, že nejsou sami.

Jaký je můj recept na rychlý a výhodný prodej?

  • Volba správných slov. Vím, na co klienti slyší, znám jejich potřeby i touhy.
  • Kombinace atraktivních fotografií, videa a textu.
  • Dobře cílená a moderní propagace všude, kde to má smysl.
  • Vyhodnocování získaných informací od zájemců. S každou prohlídkou lépe reaguji na připomínky zájemců a měním je v kupce.

Často kladené otázky.

Kolik mě marketing nemovitost bude stát?

Ani korunu. Propracovaná marketingová strategie nám pomáhá nemovitost rychle a výhodně prodat. Proto marketing poskytujeme zdarma.

Jak poznáte, který způsob propagace bude opravdu fungovat?

Na realitním trhu se pohybuji řadu let a znám jeho zákonitosti i myšlení kupujících. Bezplatně pro vás vypracuji marketingový plán prodeje nemovitosti a každý způsob propagace podrobně vysvětlím. Po odsouhlasení se pustíme do prodeje.

Za jak dlouho se při zapojení marketingu dům či byt prodá?

Cílená propagace zkrátí prodej o několik měsíců – výjimkou ale není ani podepsání kupní smlouvy během několika týdnů. Marketingovou strategii přizpůsobíme době, během které chcete svůj byt nebo dům prodat. Záleží ale i na aktuální tržní situaci.

Mohu vhodného kupce hledat i vlastními silami?

Ano, můžete. Prodej nemovitosti je společným úsilím prodávajícího a makléře a nezřídka se stává, že zájemce o koupi najde dosavadní majitel. I v takovém případě ale zařídím veškeré jednání s úřady, advokátem a postarám se o všechny formality.

Proč svěřit marketing a prodej nemovitosti právě vám?

Za mou práci hovoří více než 90% úspěšnost při prodeji. Letitá praxe a vzdělání mě vybavila potřebným know-how a zkušenostmi. Při marketingu navíc – na rozdíl od konkurence – pracuji s ostatními makléři, nabízím jim spolupráci při hledání kupce a o prodeji informuji také síť hypotečních poradců.

Musím se do marketingu nemovitosti aktivně zapojit i já?

Nic takového není potřeba. Vše obstarám a udělám za vás. Na vás je jen schválení jednotlivých bodů propagace, které následně uvedu v život. Prohlídky se zájemci nechejte plně na mě. Jediná chvíle, kdy se bez vaší aktivní pomoci neobejdu, je při home stagingu nemovitosti.

Chcete také takovou prezentaci při prodeji?

Společně probereme nejvhodnější strategii pro prodej Vaší nemovitosti.  Vysvětlím Vám vše osobně a zodpovím všechny Vaše dotazy.
Až Vám vše bude jasné, domluvíme se spolupráci.